- Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками
- Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях
- Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення
- Іван Андрусяк
- Абзац Поділ тексту на абзаци План тексту
- Апостроф після префіксів
- Будова слова Закінчення слова
- Вайброу Іан
- Валентина Вздульська
- Види речень за метою висловлювання та інтонацією Окличні речення
- Визначення теми, мети текстів різних типів.
- Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом
- Галина Вдовиченко
- Голобородько Василь
- Головні і другорядні члени речення
- Джеремі Стронґ
- Закріплення вивченого матеріалу
- Закріплення знань про роль суфіксів у словах
- Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні. Побудова речень за схемами
- Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса
- Зв'язок між реченнями в тексті Частини тексту
- Звертання Розділові знаки при звертаннях
- Контроль та оцінювання знань за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»
- Кузьменко Дмитро
- Культура спілкування Засвоєння слів ввічливості
- Культура усного і писемного мовлення
- Мензатюк Зірка
- Михайло Григорів - New!
- Мова - найважливіший засіб людського спілкування
- Написання префіксів з-, (с-)
- Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом
- Ознайомлення з фразеологізмами
- Основа слова
- Особливості текстів - листів. Складання письмових привітань, запрошень
- Перевірна робота Аудіювання
- Перевірна робота Диктант
- Перевірна робота Диктант
- Перевірна робота Списування
- Перенос слів із префіксами
- Питальні речення Побудова питальних речень
- Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими
- Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті
- Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими
- Правопис префіксів роз-, без-
- Презентація по - новому
- Префікс. Словотворча роль префіксів. Перевірна робота. Діалог
- Префікси і прийменники
- Підсумковий урок за семестр
- Речення Повторення вивченого про речення
- Розбір слів за будовою
- Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова
- Складання текстів - інструкцій до гри та для виготовлення іграшки
- Складання усного твору за поданим зачином (за основною частиною та за кінцівкою)
- Слова з прямим і переносним значенням
- Слова, близькі за значенням
- Слова, протилежні за значенням
- Слова, що звучать і пишуться однаково
- Слова, що мають кілька значень
- Спостереження за ознаками художніх, науково - популярних та ділових текстів
- Спільнокореневі слова Корінь слова
- Суфікс
- Текст - міркування
- Текст - розповідь Складання розповіді за малюнками
- Текст Добирання заголовків до тексту
- УРЗМ Письмовий переказ тексту за складеним планом
- УРЗМ Складання тексту-міркування «Книга — твій друг, без неї — як без рук»
- УРЗМ Складання тексту - опису
- УРЗМ Складання розповіді за планом і опорними словами
- Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення»
- Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту
- Частини основи: префікс, корінь, суфікс
- Чергування голосних [о], [е] з[і] у коренях слів
- Чергування приголосних [г], [к], [х] із[ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]
Методичний портал | Фразеологізми для учнів початкових класів
Методичний портал | Презентація "Барви рідного слова
Методичний портал | Шлях пізнання і розуміння від Валентини Вздульської
Немає коментарів :
Дописати коментар